Posted in Nye bøger

Bogmarked i København

Jeg kom forbi København idag, fordi jeg skulle besøge min far og hans kone. Vi spiste frokost på en café og gik til en anden café for at drikke kaffe, kakao og spise lækre kager. Det var super hyggeligt 😊

 
Bagefter gik jeg en tur langs strøget og her stødte jeg på et bogmarked i noget jeg tror er en kirke. Jeg kom til at tænke på min bedstemor, fordi hun altid elskede bogmarkeder. Hendes hjem var et bog mekka, altid mange bøger over alt 😊 Jeg “kom til” at købe to små bøger derinde og jeg glæder mig meget til at læse dem begge to 😊  

Du forsvinder har jeg læst meget om. Derfor måtte jeg lige have den med hjem da jeg så den 😊 Den anden bog købte jeg bare på grund af titlen. 

Impulsshopning er sjovt, når jeg ved jeg har pengene til det 😊 Hvad har I købt for nyelig?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

