Posted in Anmelder eksemplar, Bogforum, Bogforum 2015

Bogforum #2

Åh det var en herlig dag. Jeg elsker de mange stande med bøger og den ekstra hygge i år gjorde det hele meget bedre. Jette kjær Petersen er bare så dejligt et menneske at have med sig rundt og så kendte hun nogle forfattere, som vi mødtes med og talte meget med. Det var simpelthen så hyggeligt. Mette sejerbo og Marie-Louise Rønning er altså bare nogle helt fantastiske mennesker 💕  

Jeg købte tre bøger ved Egolibris til 200 kroner. Det er jo mega billigt. Det er slet ikke til at forstå at det kan være så billigt. Jeg købte fire bøger ved Tellerup til 100 kroner, så jeg har jo bare så meget sparet kassen og slet ikke købt alle de bøger jeg gerne ville 😂

  

Det har været en dag med mange mennesker og jeg syntes det har været federe at være med i år end sidste år 😀 Fik endda en anmelder bog af Mette Sejerbo, som jeg så må til at læse 😍 Det er en e-bog så jeg må lige se hvordan det fungere på min telefon 😀

Fortæller en af de nærmeste dage om hvilke bøger jeg fik med hjem ☺️ Jeg er helt udmattet nu og ved godt at det her kommer til at koste helbredsmæssigt et par dage eller to, men det er det værd for mig.

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

