Posted in Bogforum, Bogforum 2015

Bogforum #1

  
Så er det i morgen det går løs for mit vedkommende. Jeg er så spændt på dette års bogforum. Sidste år var meget overvældende for mig og jeg var dødtræt bagefter, men det havde været en uforglemmelig oplevelse. I år er vilkårene anderledes. Jeg er bogblogger, ikke bare almindelig besøgende, men bogblogger. 

Jeg har også selskab af selveste Jette Kjær Petersen, som har skrevet Lygtemandens datter 1, som udkom sidste år på bogmessen. Det er anden gang jeg skal møde hende, men er alligevel meget spændt. Vi talte ikke så meget sammen sidst, så nu må vi se vvordan det går 😊

Jeg kan slet ikke stoppe med at have sommerfugle i maven og glæde mig helt vildt til i morgen. Det bliver så fedt at se hvad jeg får med hjem af bøger. Jeg har ikke rigtig lagt en plan for hvilke bøger jeg skal have med hjem. Det plejer at komme af sig selv. Det er så spændende.

Glæder mig til at møde en masse skønne bogbloggere, forfattere og forlag. Kom endelig hen hvis i ser mig. Jeg har guldsnørebånd på skoene og et skilt med mit bogblogger navn 😊 Pipalukbooks 😊

Vi ses derude 💕

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

