Posted in Læsemål

Læsemål 2015 #4

Som jeg skrev i Læsemål #1, så jeg lavet en liste over de bøger jeg gerne vil læse og her er den så med opdateringer på hvilke jeg har læst. Jeg ved ikke om jeg kan nå dem alle, da jeg også lige har skulle læse et anmelder eksemplar ind i mellem, men jeg er glad for, at få sendt anmelder eksemplarer. Lige nu er jeg også i tvivl om hvor mange af de Nynne bøger jeg vil læse. Nummer fire er ikke til at finde nogen steder og jeg ønsker ikke at skulle læse tre af dem, for så ikke at kunne læse den sidste. Derfor overvejer jeg at slette de tre bøger fra listen. Lige nu streger jeg dem bare og så ser jeg hvor langt jeg når med de andre.

Nynnes dagbog – Læst Oktober

Nynnes dagbog 2

Nynnes dagbog 3

Nynnes dagbog 4

The Witness Wore Red

The man who forgot his wife

The little old lady who broke all the rules

Hævn og diamanter 1 – Læst Oktober

Hævn og diamanter 2

Nøglens vogtere 3 – Læst Oktober

Den sorte paraply – Læst Oktober

Kidnappet i islamisternes fangehul

I Am having so much fun here without you

Linse – jeg gør hvad jeg vil

Retsmedicineren: Mit liv med døden som ledlager

Drabschefen – Læst I Oktober

Tvangsindlæggelsen

Mission: Drømmeprinsen – Læst i Oktober

Jeg har dermed læst hele 6 bøger i denne måned, hvilket var målet med måneden, så det er jeg rigtig glad for. Nu skal jeg bare læse en masse flere bøger, hvilket er hamrende spændende 😀 Jeg glæder mig rigtig meget. Når jeg trækker de læste 1690 sider fra, som jeg har læst i Oktober, plus de sider som Nynnes dagbog 2, 3 og 4 fylder, så er der kun 2767 sider tilbage og det burde være en mulighed for mig, at nå på to måneder ;D

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

