Posted in Anmelder eksemplar, Egolibris, Eventyr, Forlag

Mit første anmelder eksemplar af en bog

Det er så vildt at jeg har fået tilsendt en bog, som jeg skal anmelde for en forfatter. Det gør mig faktisk super glad, at forfatteren tænkte på mig, da hun ville sende nogle anmelder eksemplarer ud. Jeg troede ikke det ville ske for mig. Jeg er jo helt ny bogblogger, så det er bare vidunderligt at det sker og det er med glæde i kroppen at jeg nu skal til at læse denne bog. Jeg er faktisk allerede gået i gang med, at læse den og jeg kan slet ikke vente med at fortælle jer hvad jeg syntes om den. Tænk at nogen har lyst til at hører lige præcis min mening om deres bog. Det er helt vildt og jeg er så glad. Den her bog er bare så smukt lavet. Jeg elsker forsiden. Den er bare så smuk og så kan jeg da slet ikke stå for hilsnen indeni. Jeg er så glad for denne skønhed og det jeg indtil nu har læst i den bog her er fantastisk. Jeg er “kun” på side 33 i bogen, men den virker bare så lovende. Den har alt hvad jeg godt kan lide indtil nu 🙂

Tak til Marie-Louise Rønning for bogen. Jeg lover at komme med mit helt ærlige mening, uden at det påvirker mig at den er givet til mig som et anmeldereksemplar eller at der er skrevet en fin hilsen i den 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

