Posted in Læsemål

Læsemål 2015 #3

Under Readthon 2015, så skete det jeg har ventet på hele året 😂 Jeg har nået mit læsemål. Jeg havde sat et mål om at jeg skal læse 46 bøger og 10.000 sider og det har jeg så nået under weekendens readathon. Jeg er mega glad og jeg slår også sidste års læste bøger og læste sider.

Sidste år fik jeg læst 46 bøger og 10.600 sider. Jeg tangere jo læste bøger lige nu, så det skal jeg nok nå. Det bliver ikke noget problem. Jeg er på 10.303 sider lige nu, så om 600 sider har jeg også slået sidste års læste sider 😊

Jeg er super godt tilfreds og nu hvor jeg har opdagede lydbøgerne, så for jeg læst meget mere. Elsker så meget at lytte til en bog mens jeg tegner, gå tur eller rydder op 💕

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

