Posted in Readathon, Readathon 2015

Readathon 2015 #4 – dag 3

10.07:

Godmorgen læsere

Så er jeg på læse hygge sengen igen og vil idag fortsætte hvor jeg slap igår. Jeg fik ikke læst mere igår, så der er en del sider at skulle igennem endnu, hvis jeg skal nå at læse bogen Kidnappet færdig, men jeg tror på det.  

Jeg vil rigtig gerne færdiggøre denne bog, så jeg har opnået et af mine mål – at læse mindst tre bøger færdigt. Det er ikke helt umuligt, så nu prøver jeg om det kan lade sig gøre.

God læse vind til jer alle derude ☺️

12.01:

Jeg har ikke fået læst så meget indtil nu, men jeg er også ramt af en voldsom træthed lige nu. Tror jeg efter frokost vil tage lytte bøfferne på og gå en tur i det lidt grå vejr. Det plejer at friske mig ganske meget op ☺️ 

Bogen er stadig ikke kommet hen til selve kidnapningen. Der har været talt om den, men kun meget overfladisk. Der er nogle kapitler endnu inden den kommer og det som jeg læser lige nu er da spændende, men jeg vil også gerne snart derhen, hvor det bogen egentlig handler om er. Jeg er på side 56, så syntes da at den skal have en chance mere, for tror den bliver spændende.

Jeg har læst 32 sider indtil nu, så jeg er faktisk okay tilfreds ☺️

15.50:

Jeg må give op. Jeg kan ikke mere nu. Jeg er træt med træt på, så jeg stoppet mit readathon her. Jeg har været ude og hånden tur og det var skønt. Her lyttede jeg til Drabschefen, som også er på min læseliste for i år. Her er lidt billeder fra gå turen, hvor jeg lå på en stor gynge, sad ved søerne og nød det stadig varmer fra solen 🌞   

    
  

Jeg har læst 79 sider idag. Må sige at det er okay for jeg er hamrende træt og så bliver det bare træls og det skal være sjovt ellers gider jeg ikke 😜

Ialt er det blevet til tre færdige bøger og 789 sider, så i bund og grund er jeg meget tilfreds ☺️ Det har været et rigtig godt Readthon 😎

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

