Posted in Readathon, Readathon 2015

Readathon 2015 #3 – dag 2

9.23:

Godmorgen, så skal jeg i gang med min anden dag og jeg er ikke blevet vækket tidligt idag, da kæresten har endnu en aftenvagt på sit arbejde. De andre der er med i readathon starter først klokken 14, men jeg starter nu, da jeg ikke læser i nat 😀 

Jeg starter ud med at læse Hævn og diamanter 1. Jeg håber at blive færdig med den og Kongens Krucifix idag. Det er ikke sikkert jeg når det, men jeg prøver i det mindste 😀 Der er i hvert fald en mulighed for at jeg for det til at lykkes 😀 

12.14:

Så er det tid til en lille pause i dagens læsen. Jeg er nået temmelig langt, hvis jeg skal sige det selv. Jeg mangler kun 52 sider i Hævn og diamanter 1, så det går temmelig hurtigt fremad. Jeg har indtil nu læst 60 sider, så er ret tilfreds ☺️  

Billedet er fra mit hygge hjørne på mit værelse. Det er skide hyggeligt og jeg har glædet mig meget til at læse endnu en dag.

14.00:

Så starter det rigtige readathon og jeg glæder mig meget til at følge de andre der også læser lige nu. Der læses i hele verden på denne tid. Det er jo lidt vildt, at så mange mennesker læser på samme tid 😎

  
Jeg lytter til Kongens Krucifix lige nu. Det er altså et pragtstykke af en bog, ligesom de to andre i serien. Jeg elsker simpelthen denne serie, så meget og nu slutter den så meget snart (læs: et par timer).

Jeg sidder og tegner, mens jeg lytter. Det er simpelthen så hyggeligt. Jeg elsker at tegne og lytte til bøger. Sider læst: 113 idag 😊 Jeg er svært tilfreds 😀

God vind til alle jer der læser lige nu 💕 

16.55:

Så blev jeg færdig med den fantastiske bog Hævn og diamanter. Den er simpelthen den mest spændende bog jeg længe har læst. Hold da op den er fantastisk.  

Nu vil jeg læse lidt på andres blogs og hører resterne af Kongens Krucifix. Det er simpelthen så herligt at være en del af det her readathon ☺️ Er oppe på 165 sider idag og det går da fremad. Vil gerne ramme 200 igen idag, men det kommer nok også 😊

19.44:

Så vidt jeg kan regne ud, så er jeg nu oppe på 265 sider ialt nu. Jeg er super glad. Det er jo helt vildt fedt. Håber jeg kan gøre det samme i morgen. Jeg hører stadig Kongens Krucifix

Jeg drikker energidrik (kun én ellers bliver jeg skør 😂) og spiser pizza snegle med hindbær. Åh hvor er det altså hyggeligt ☺️

21.15:

Så blev jeg færdig med Kongens Krucifix og hold da lige op hvor er den fantastisk. Jeg elskede også både nummer et og to i denne serie 😀 Det er skisme fantastisk, at en gel serie kan ramme mig så smukt. Så skal der skrives endnu en anmeldelse. Der er allerede tre som venter på at komme ud i næste uge.

Den sorte paraply

Nynnes dagbog 1

Hævn og diamanter 1

Nu står den på varm kakao og endnu en bog. Det er en jeg har set frem til at læse, men også tænker er lidt uhyggelig. Kidnappet i islamisternes fangehul af Jeppe Nybroe er den jeg skal i gang med nu. Det bliver super godt 😀

Jeg er nu oppe på 365 sider idag. Det er sgu helt godt gjort syntes jeg selv i hvert fald 😀

  
Det er en tung sag på 299 sider, men jeg må bare i gang og se om den eventuelt kunne være alt op slugende for en tid 😀

23.33:

Har læst de første 17 sider i Kidnappet og da jeg først kom forbi det utroligt kringlede forord, så skriver han uroligt godt. Det er en barsk historie allerede nu, men for den da hvor virker den altså bare god. Det er så levende fortalt at jeg forsvinder helt ind i historiens verden.   

Så nu er jeg på 382 sider og jeg læser lige lidt mere, for det er faktisk ikke en bog jeg har lyst til at slippe. Den går lige i hjertet, lige fra starten af. Jeg laver en sidste opdatering lige inden jeg skal sove med sidetallet, men når jeg det ikke inden jeg snorker løs, så kommer det i første opdatering i morgen 😜

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

