Posted in Readathon, Readathon 2015

Readathon 2015 #2 – dag 1

5.48:

Godmorgen. 

Jeg vågnede ved at der kom en pakke til min dør og da kæresten skulle på arbejde bragte han pakken ind til mig og hvem kan sove, når der er kommet nye bøger ind i ens liv? 

Jeg vil nu alligevel prøve at sove lidt mere, selvom jeg er dybt begejstret for at have fået fire sprit nye bøger 💕 

6.42:

Sove er åbenbart en by i Rusland lige nu. Kæresten kom skuffet hjem for lidt siden. Han var mødt ind på arbejde og fik afvide at han ikke kunne komme ud og sejle for han skulle have aftenvagten, som han ellers var fritaget for i følge chef og arbejdsskema. Hader den chef!

Så nu må jeg altså læse, for er bestemt ikke træt. Det bliver jeg sikkert senere idag, men den tid, den sorg. Jeg starter ud med at læse Hævn og diamanter 1, som jeg er begyndt på før det her startede.   

10.10:

Nu er jeg da kommet i gang. Faldt i søvn igen, men har da læst over tyve sider, så det er okay. Det er ikke vildt meget, men det går fremad og det er det vigtigste for. Jeg er nu nået til morgenmaden.   

Jeg lavede tre glas af den grønne juice igår, så jeg er parat til en weekend med ren læsning 😀 Jeg læser stadig den første Hævn og diamanter og nu er den faktisk blevet ret spændende 😀

13.11:

Frokosten er overstået og så er det i gang igen. Jeg er en meget langsom læser, men jeg hygger mig meget med at bruge så meget tid på at læse. Kæresten lavede og serverede frokost, så det er jo nemt nok for mig at bruge tid på at læse.  

Jeg er rykket fra sengen og op i vindueskarmen, som er rigtig hyggelig at sidde i. Med en pude i ryggen og et tæppe under bagen, så går det hele meget bedre. Jeg har læst 75 sider idag, så jeg syntes selv at jeg er godt på vej 💕

15.05:

Hovedets træthed har meldt sig, så en lille pink grape energi drik er bestemt på sin plads. Jeg har læst 117 sider, så det går da bestemt fremad for den langsomme læser 💕  
Jeg rykker nu ind i sofaen. Det er svært at finde en plads som er helt perfekt at sidde på, når jeg skal læse, men det går nok. Der er heldigvis mange sidde pladser i denne lejlighed ☺️

16.40:

Så er jeg på 156 sider 😀 Jeg måtte gå mig en længere tur, fordi underboende spillede høj musik igen. Det gør han en time om dagen, så jeg hopper bare ud mens han gør det. Jeg tog lyttebøfferne på og hørte resten af Nynnes dagbog 1. Der var 39 sider tilbage, så jeg gik bare til den ikke sagde mere.

Jeg sad nede ved det nye parkanlæg og hyggede mig lidt, selvom det var små køligt, men her er så smukt, at jeg bare ikke kan andet end at elske det.

 

Nu lytter jeg så til Kongens krucifix af Lene  Dybdahl. Jeg skal nok nå mit mål med tre bøger minimum denne weekend. Jeg tror på det 😀 Næste uge bliver fyldt med anmeldelser 😀

18:23:

Nu trænger jeg til at lave noget andet end at læse. Jeg er 79 sider inde i Kongens Krucifix og den er da sådan nogenlunde indtil videre. Jeg læser muligvis mere senere idag, men indtil nu er det blevet til samlet 235 sider idag, så er ganske godt tilfreds 😀 Nu vil jeg lavet lidt husligt arbejde og hvile hovedet lidt 😀

22.47:

Dagens sidste opdatering. Jeg lytter til Kongens Krucifix og har hørt over 150 sider af den. Jeg opdatere side antallet af sider i morgen, da jeg stadig lytter til bogen og sikkert læser lidt når jeg skal i seng. Jeg er ikke blevet færdig med nogen bøger, men i morgen tror jeg at jeg bliver færdig med to bøger så det er da helt i orden.  

Jeg spiste lidt dessert her til aften. Det er altid lækkert med lidt hygge mad. Det er bare noget så simpelt som ost, chokoladestykker og hindbær 💕 Det ser både lækkert ud og smager skønt, uden at være alt for usundt. Elsker hindbær lige for tiden 😊

Godnat, vi ses i morgen 😎

23.16:

Det blev til 328 sider, så jeg er faktisk ganske godt tilfreds med idag. Jeg har virkelig hygget mig med at læse, tage billeder og opdatere. Glæder mig til i morgen 💕

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

