Posted in #Flyvehjoernet, Læsemål, Tellerup

Læsemål 2015 #2 og #flyvehjoernet

Så slår jeg lige to fluer med et smæk, da jeg har færdiggjort #Flyvehjoernet’s oktober udfordring, men samtidig også er kommet en bog længere ned på min læseliste. Nogen gange er det rart at kunne slå to fluer med et smæk. #Flyvehjoernets udfordring passede med, at jeg lige havde købt nye bøger og derefter kom læselisten også på bloggen, så det hele er nu gået op i en højere enhed.

I #Flyvehjoernet’s udfordring læste jeg Mission: Drømmeprins af Pernille Eybye, som er en utroligt sjov bog. Jeg har lagt en anmeldelse på bloggen i søndags – du kan se den her. Det var virkelig en skøn udfordring og jeg glæder mig allerede til næste udfordring 😀 Der går lige lidt tid og jeg håber jeg kan få den til at passe ind i min læse liste ellers må jeg jo bare lige læse en bog mere 🙂

Mission: Drømmeprins var også på min læseliste, så nu kan jeg krydse den af på listen og gå videre med den næste i rækken, som jeg har valgt skal være “I have so much fun here without you” af Courtney Maum. Det er en engelsk bog, så det er lidt af en udfordring for mig, men jeg prøver. Jeg vil så gerne lærer det bedre ;D Det er en af missionerne i mit liv, at lærer at læse engelsk ligeså godt som dansk, da der er så mange skide gode bøger i denne verden og de bliver ikke alle sammen oversat til dansk.

Jeg er dog af en eller anden grund begyndt i den sværere ende af engelsk, da jeg begyndte med Carlys Voice, i stedet for eksempelvis Harry Potter, som nok er skrevet i et lidt mere begynder venlig sprog – nu er jeg så hoppet på endnu en af disse lidt sværere bøger, men det går nok. Det tager måske lang tid, men det er nødvendigt at prøve 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

