Posted in Boganmeldelse, Krimi, People's Press, Pipaluk

Drengen der holdt op med at græde

Titel: Drengen der holdt op med at græde

Forfatter: Nini Schulman

Udgivet: 2013

Sider: 397

Forlag: People’s press

Hvad handler bogen om?

Bog nummer to i Hagfors serien, som handler om at der kommer en række tragiske brande, som hærger byen og journalisten Magdalene bliver involveret i jagten på en farlig pyroman. Efterforskningen viser at der muligvis er en forbindelse mellem hvert eneste hus der bliver brændt, men hvad er forbindelsen mellem dem og hvorfor brænder han husene ned?

Hvad syntes jeg om bogen?

Det er en utrolig stærk bog, som jeg fløj igennem, hvilket man ikke skulle tro om så tyk en bog, men den var bare så spændende. Jeg følte virkelig at jeg var med hele vejen og stod lige ved siden af hovedpersonerne. Den er levende og let skrevet med et dramatisk plot. Jeg var dog hamrende forvirret i starten over de mange skift der er i bigen, men jeg lærte hurtigt hvad det gik ud på og kom helt ind i bogen. Den ville simpelthen ikke slippe mig, så jeg måtte bare lige vende en side mere og en mere 😀

Jeg elsker en krimi, hvor jeg hele vejen igennem kan gætte på en morder, men så til sidst at finde ud af at den person jeg havde stemplet som morderen faktisk er uskyldig. Det er dælme godt skrevet. Jeg tror jeg har beskyldt alle for, at stå bag brandene, men jeg havde åbenbart ikke set det komme, hvem det i virkeligheden var, så det er bare super fedt 😀

❤ ❤ ❤ ❤

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

