Posted in Boganmeldelse, Genre, Pipaluk, Roman, Tellerup

Mission: Drømmeprins

Titel: Mision:Drømmeprins
Forfatter: Pernille Eybye
Sider: 153
Udgivet: Maj 2010
Forlag: Tellerup

Hvad handler bogen om?
Bogen handler om teenageren Nora, som til sin fødselsdag for sjov skriver drømmeprins på sin ønskeliste og det er lige det som hendes veninde Victoria gerne vil give hende. Det ender med en masse dates, som ender mere eller mindre godt.

Hvad: syntes jeg om bogen?

Jeg tror ikke at jeg før, har læst en bog så tåkrummende pinlig, hylende morsom og fyldt med kærlighed på den fede måde. Det her en en ungdomsbog, som kan læses af alle mennesker der kan huske, hvor kiksede de var som unge og hvor meget man søgte efter denne prins, som skulle ride på den hvide hest. Den er simpelthen, så sjov at læse, at det er befriende. Jeg har læst så mange krimier at det er skønt med et stykke morsomt litteratur. Jeg har moret mig kosteligt hele vejen. Den er skrevet, så humoristisk og let i sproget, at man bare glider let igennem den, dog med pauser hvor jeg lige skulle grine færdig 😀

Alle følelser er i brug i denne bog og det er simpelthen så vidunderligt. Jeg var både vred, frustreret, ked af det, grinede højt og inderligt, krummede tæer og tænkte PINLIGT! Det er så fantastisk, at komme hele vejen igennem registreret. Jeg glæder mig meget til, at læse mere af denne forfatter. Jeg har allerede en mere liggende herhjemme, men den er ikke på læselisten for resten af året, da jeg har 18 bøger at læse og fire af dem på engelsk. Så snart der er et hul i listen, så skal den næste klart læses. Elsker denne lille kærligheds roman, som er skrevet let og humoristisk.

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Mission: Drømmeprins

Skriv et svar

