Posted in Læsemål

Mit læse mål 2015 #1

Jeg har kigget på min goodreads to read liste og redigeret den fra 104 bøger ned til 18 styks, som jeg så gerne vil læse i år. Det er lidt af en udfordring, men jeg tror godt jeg kan klare det. Det er ikke vanvittigt mange tykke bøger i mellem, så det skal nok gå alligevel. Nu vil jeg i hvert fald prøve om det ikke godt kan lade sig gøre. Her er de atten bøger, som jeg gerne vil have læst inden året er omme:

Nynnes dagbog

Nynnes dagbog 2

Nynnes dagbog 3

Nynnes dagbog 4

The Witness Wore Red

The man who forgot his wife

The little old lady who broke all the rules

Hævn og diamanter 1

Hævn og diamanter 2

Nøglens vogtere 3

Den sorte paraply

Kidnappet i islamisternes fangehul

I Am having so much fun here without you

Linse – jeg gør hvad jeg vil

Retsmedicineren: Mit liv med døden som ledlager

Drabschefen

Tvangsindlæggelsen

Mission: Drømmeprinsen

Jeg er i gang med Mission: Drømmeprins, så jeg er allerede startet på listen. Jeg lover at opdatere jer undervejs. Nogen af bøgerne er jeg nok nød til at købe, da jeg ikke tror biblioteket har dem, men ja hvad gør det, når man elsker bøger ❤ Det er en blandet landhandel af genre, men det er det jeg elsker mest ved at læse – forskelligheden 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Mit læse mål 2015 #1

Skriv et svar

