Posted in #Flyvehjoernet, Hashtags, Tellerup

#Flyvehjoernet #3 – Oktober udfordring

Så er det blevet oktober og dermed tid til en ny udfordring fra “Flyvehjoernets geniale hovedpersoner Boghjørnet og Flyvmedmig. De er altså ret hyggelige at følge både på deres blog og på instagram. Det er bare så dejligt, at være en del af at større fællesskab 😀 Jeg har endelig fundet et sted, hvor jeg kan bruge alle de ting jeg elsker allermest – Læse bøger, Tage billeder og Skrive 😀 Jeg elsker at Instagram og min blog kan hører sammen. det er perfekt. Nå, men tilbage til #Flyvehjoernet og deres udfordring. Denne måneds udfordring er

Læs en bog du fornyelig har anskaffet

ÅH ja det kan skisme ikke være svært, da jeg jo har købt 15 bøger i sidste måned 🙂 Det sværeste er at vælge hvilken en det skal være, men alligevel så skete det næsten automatisk. Jeg var træt af tykke bøger og havde en stor nysgerrighed til den bog jeg valgte, fordi jeg havde hørt godt om forfatteren og fordi forsidens hovedperson lignede mig lidt som yngre og hvem vil ikke  finde sin drømmeprins. Det blev bogen Mission: Drømmeprins af Pernille Eybye. Indtil nu er den bare så sjov. Det er utroligt, at en bog,så simpel kan være så morsom.

IMG_0028.JPG vises

Jeg syntes det er sjovt, at lave disse udfordringer, især fordi de for mig til at læse noget jeg ikke lige havde planlagt at læse lige nu, men ville vente med. Nu læser jeg dem, så bare nu i stedet for. Tak til jer for, at lave #Flyvehjoernet, så vi kan have et fællesskab sammen ;D

Ses senere, når jeg kommer tilbage med, hvad jeg syntes om bogen 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

2 thoughts on “#Flyvehjoernet #3 – Oktober udfordring

  1. Hvor er du sød! Det er virkelig også dejligt at du vil være med igen – det er simpelthen SÅ hyggeligt! ❤

    Like

Skriv et svar

