Posted in Aschehoug, Gyldendal, Lademann, People's Press, Tellerup

Nyt i reolen #1

Uden jeg har tænkt over det, så er det blevet til 16 bøger på en måned, men jeghar ikke brugt en formue, da kun tre er købt som helt nye. I alt har jeg betalt 270 kroner, så det er nu et meget godt købt syntes jeg selv. Jeg tager bare og køber det jeg gerne vil, men jeg bruger ikke alle mine penge på bøger – selvom der er mange bøger jeg gerne vil eje ❤ Jeg kunne lave en meter lang liste af bøger jeg gerne vil eje, men denne måned blev det altså til 16 styk. Tre af dem der købt direkte på forlaget Tellerups hjemmeside og resten i en genbrugs butik her i byen, hvor de har en stor bog afdeling. Hos genbrugen havde de bøger ned til fem kroner stykket, så jeg kunne købe mange bøger for 70 kroner, som var det jeg brugte derinde og  på Tellerups hjemmeside havde de et tilbud på 3 bøger for 200 kroner og det kunne jeg da ikke stå for 🙂 Jeg kunne godt have fundet flere gode bøger, at læse, men jeg ville ikke købe alt for mange 🙂

Hos Tellerup købte jeg:

Sol, sommer og scorereplikker af Pernille Eybye

Mission: Drømmeprins af Pernille Eybye

Jack the Rippers lærling af Carina Evytt

Jeg købte dem, fordi deres forside var skønne og fordi jeg havde hørt om forfatter navnene på facebook et sted. Jeg har hørt godt om deres bøger, så nu har jeg altså købt nogen af dem, for at se hvad jeg selv syntes. De kan altid være smukke i min reol 😀

Hos genbrugsbutikken købte jeg:

Den  ukendte af Benn Q. Holm

Satans til Higginbottom af Jørn Riel

Du bor i dit navn af Jørn Riel

En fortælling hvoraf man får et smukt ansigt af Jørn Riel

De gule blades bånd af Jørn Riel

Frøken Biancas dybe fald af Jørn Riel

En underlig duel og andre skrøner af Jørn Riel

Vorherres rævfælde af Jørn Riel

En arktisk safari og andre skrøner af Jørn Riel

Det første af altings fest af Jørn Riel

Jeg elsker bare så meget Jørn Riels bøger, så da jeg så dem til ti kroner pr. styk, så måtte jeg bare købe alle dem de havde 😀 Min mor lånte mig mine fædres hus 1 – en fortælling hvoraf man får et smukt ansigt. Jeg slugte den råt og grinede min bagdel ud af bukserne. Den var så morsom, at jeg straks efter læste nummer 2 og tre. Da jeg så dem på genbrugen, så måtte jeg bare købe dem. Da jeg så at han havde skrevet flere, så købte jeg bare alle dem de havde 😀

Det har været en herlig bog indkøbs måned. Jeg elsker hver og en af disse bøger og så snart jeg kommer igennem dem, så kommer der en anmeldelse af dem 😀 Hvad har du købt for nylig?

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

