Posted in #Flyvehjoernet

#Flyvehjørnet #2 – Første udfordring færdig

Jeg elsker at deltage i #Flyvehjoernet, som er Boghjørnet og Flyvmedmig‘s hashtag for boglige udfordringer. I denne måned var det at læse en bog, som havde stået på to read listen i to år, plus det løse og det havde Snøvsen hos mig. Jeg blev færdig i god tid før tiden løb ud, hvilket var ret utroligt, for det er en stor bog og jeg er normalt en langsom læser, men hold da op hvor gik det stærkt med at læse bogen. Jeg er så glad for, at være med fra starten i #Flyvehjornet og jeg glæder mig til at dele mange flere gode timer i selskab med disse sjove udfordringer. Nu fik jeg læst Snøvsen – faktisk den der hedder Alle historier om Snøvsen, så det er ikke bare en af bøgerne, men dem alle sammen og det gør mig super glad.

Jeg har lavet en anmeldelse af snøvsen her, så bare følg linket, så kan du se hvad jeg syntes om  den bog. Snøvsen husker jeg fra min barndom og jeg er så glad for, at jeg fik læst den igen. Det betyder så meget for mig og jeg elsker den smukke gule forside (faktisk hele omslaget). Den gør mig så glad. bare at kigge på den gør mig glad i låget 😀

Vi ses snart igen. Jeg har en masse sjove ting i tankerne til bloggen. Flere anmeldelser, taglege, næste måneds udfordringer hos #Flyvehjoernet, Nyt i min reol med mere 😀 Så kom endelig tilbage og se hvad jeg har i ærmet 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

