Posted in Boganmeldelse, Gladiator, Pipaluk, Roman

Mor og Busser

Bogens navn: Mor og Busser

Forfatter: Kristina Nya Glaffey og Pernille Kløvedal Helweg

Side antal: 121

Udgivet: 2014

Forlag: Gladiator

På et tidspunkt havde jeg hørt en sang i radioen og den var lavet til en bog. Jeg havde så glemt både sangen og bogen indtil jeg idag så titlen på den på en lydbog og så måtte jeg bare hører den bog og ja den er morsom. Sangen skulle være med til at promovere denne helt fantastiske bog og ja jeg hørt jo også sangen og læste så bogen, så det har da virket. Bogen er ikke lang, så den er til at overkomme, især når den bliver læst op for en 😀 Sangen kan høres på youtube, som så meget andet i denne verden 😀
22236757Denne bog handler om et lesbisk par der har to børn, men det hele er set på fra børnenes synspunkt, hvilket der gør det ret sjovt. De fortæller om deres liv og hvordan forældrene er vokset op, tanker og meget mere. Det er umuligt ikke at smile, når man læser sig igennem denne bog. Den for fem hjerter for at være en sjov opmuntrende historie og livet som lesbisk, set med børne øjne.

♥♥♥♥♥

Den er værd og bruge de 78 minutter det tager, hvis man lytter til lydbogen som jeg gjorde det 😀 Få dagens smil gennem denne bog 😀

Tak, fordi du læste med 😀

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

Skriv et svar

