Posted in Boganmeldelse, Pipaluk, Roman, Rosiante

Den utrolige historie om fakiren der sad fast i et Ikea skab

Bogens navn: Den utrolige historie om fakiren der sad fast i et Ikea skab

Side antal: 252

Udgivet: 27-05-2014 

Forlag: Rosinante

Denne her bog er lidt langsom i starten, men så kommer der godt gang i den 🙂 Det er historien om en fakir, som kommer ud for en masse ting, blot fordi han skulle købe en seng i Ikea.

image

Bogen er vidunderligt underlig og på sin egen måde hamrende smuk. Nu længere ind i bogen jeg kom, nu mere kom jeg til at holde af denne turbanklædte fakir, som må så grueligt meget igennem.

Det er en historie om kærlighed på trods af forskellighed og om flygtninge som rejser hjemmefra i håb om et bedre liv. Det er en smuk fortælling om hvordan en masse begivenheder kan ændre ens liv fuldstændigt.

Rørende sød historie, som klart er værd at læse for alle os, som ønsker andet end voldsomme krimier 😉 Læs den 😉

Jeg lånte den kun på grund af dens titel 🙂 Titlen havde jeg set på min højt elskede bogblog Boghylden. Det er den bedste blog jeg har læst 🙂 Den var så morsom at jeg bare måtte læse den og det var det hele værd 🙂

♥♥♥♥♡

Jeg giver den fire ud af fem hjerter for dens utrolige underholdning og dens små rørende historie. Den får “kun” fire på grund af den lidt langsomme start 😉

Den kan lånes på det lokale bibliotek eller købes på saxo.com (Undskyld den kan sikkert købes andre steder – det her er bare min ynglings side).

Tak fordi du læste med 😉

Forfatter

Elsker alt der handler om bøger og kreative projekter :D

One thought on “Den utrolige historie om fakiren der sad fast i et Ikea skab

Skriv et svar

